Återbetalnings- och returpolicy
Återbetalnings- och returpolicyLägg till en kort beskrivning av motsvarande återbetalningspolicy.
Skador och problem
Kontrollera din beställning vid mottagning och kontakta oss omedelbart om artikeln är defekt, skadad eller om du får fel artikel, så att vi kan utvärdera problemet och göra det rätt.
Undantag / ej återlämnande artiklar
Vissa typer av föremål kan inte returneras, som lättfördärvliga varor (såsom mat, blommor eller växter), anpassade produkter (såsom specialbeställningar eller personliga föremål) och personlig vårdvaror (såsom skönhetsprodukter). Vi accepterar inte heller returer för farliga material, brandfarliga vätskor eller gaser. Vänligen kontakta dig om du har frågor eller funderingar kring ditt specifika objekt.
Tyvärr kan vi inte acceptera returer eller presentkort.
Börser
Det snabbaste sättet att säkerställa att du får vad du vill är att returnera varan du har, och när returen har godkänts gör du ett separat köp för den nya artikeln.
Återbetalningar
Vi kommer att meddela dig när vi har fått och inspekterat din retur och meddelar dig om återbetalningen godkändes eller inte. Om det godkänns återbetalas du automatiskt med din ursprungliga betalningsmetod. Kom ihåg att det kan ta lite tid för din bank eller ditt kreditkortsföretag att bearbeta och bokföra återbetalningen. Om returen beror på konsumenten bör konsumenten vara ansvarig för fraktavgiften. Den specifika avgiften bör baseras på det expressföretag du väljer.
Om de mottagna varorna på grund av våra skäl är skadade eller inte korrekta och konsumenten inte är skyldig att bära fraktavgiften av denna anledning.
Tillbaka till början